Thursday, April 22, 2010

باز هم طراحی


















9 comments:

حامد فاخر said...

سلام
ممنون که سر زدید
کارهای شما هم خیلی زیبا هستند
سعی کنید هرچه به فکرتون میرسه
بیارین روی کاغذ هرچند زیبا نباشن
راستی من خیلی وقته که شما رو لینک کرده بودم

Anonymous said...

I love this works and the style!!

آرزو اقابابائيان(ترنج) said...

سلام مليحه جان..
كارهات زيبا بودند.
من بيشتر اونايي كه توش نوشته و كلاژ داشت دوست داشتم... چون متفاوتند.
برات آرزوي موفقيت دارم.
اميدوارم هر چه زودتر بياي ايران و توي يه تاكسي ايراني گوجه اي جوانان با آهنگ عباس قادري بشيني !!!

رضا هدایت said...

سلام
دست مریزاد

Anonymous said...

سلام
خانم ظفر نژاد یه لطف می کنی
ایمیلت رو برام بفرستی
Mandhabibi@yahoo.com
ممنون - محمود حبیبی

oboor said...

سلام
کارات خیلی خوبه
واقعن لذت بردم
به خصوص کار اول و 13 و 14 اگه اشتباه نکرده باشم
موفق باشی دوست من...
www.oboor.blogfa.com

حجت اله دزفولي said...

سلام
بسيار اتفاقي وبلاگ شمارو ديدم
خوشحالم ازاين همه پيشرفت
به حامد بگو دلم براش تنگ شده
(ببخشيد كه كامنت من يه مقدار با بقيه فرق داره)
موفق باشين

کوچه نادری said...

ملیحه جان هیچکدام از تصاویرت برایم باز نمی شوند

Anonymous said...

با سلام به شما دوست عزيزم
از اينکه در اين مدت به وبلاگ بنده سر زديد بسيار تشکر ميکنم.همانطور که مستحضر هستيد آدرس شما در
ليست پيوندهاي وبلاگ قديمي بنده وجود دارد.
توجه کنيد:بنده وبلاگ hand-art.blogfa.com (خط خطي هاي من) را به hand-art.mihanblog.com منتقل
کرده ام.در صورت تمايل آدرس جديد بنده را اضافه بفرماييد و بنده را در جريان بگذاريد تا من هم شما را به
وبلاگ جديد اضافه کنم.بنده مشتاق حضور و ديدار شما در وبلاگ جديد هستم.با تشکرات فراوان
حامد فاخر[گل]