Thursday, September 24, 2009

عکسهای اخیرم














9 comments:

کوچه نادری said...

چقدر خوبه که عکاسی رو دوست داری و خوب هم می بینی و عکس می گیری عزیزم
موفق باشی و شاد

Hamed said...

"Great appears great because you are on our knees. Let us rise!"
این جمله مربوطه به اون مجسمه جیمز لارکین تو خیابون اکانل دابلین

رضا مرتضوی said...

شاید باور نکنی اما با شعری جدید به روزم

لیداخانوم تصویرگر said...

salam azizam
axayi ke gozashti fogholade bodan
bebakhsh sar nazadam dargire namayeshgah bodam
be har hall kheili lezat bordam az didane in axa
mibosamet

میم said...

من شرمندتم.درست زمان بی نتیم اینو ازم خواستی.گشتم پیدا نکردم.ولی بازم نتم خوب نیود.باز میگردم.پیدا کردم برات میزارم.
چه عکس های قشنگیی!

Alireza said...

چندتا از عکسها هر کاری که کردم باز نشد (این هم احتمالاً یکی از مشکلات اینترنت توی ایران!) از بین آنها که دیدم از دوتاش خیلی خوشام آمد: قد کشیدن آن شاخهی جوان روی چوب خشکیده و مجسمهای که انگار رنگ زرد و نارنجی که در پسزمینه روی دیوار است موی مجسمه است و حتا با کمی تخیل بیشتر مثل شمعی که دارد میسوزد.

حامد said...

سلام
از نظر من شما واقعا عالی کار میکنید و اصلا جای هیچ شکی و تردیدی نیست مبادا در مورد خودتون مثل افراد نا محرم فکر کنید که در اشتباهید
عکسهاتون بدون هیچ تعارفی،روی من خیلی تاثیر گذاشت،صدای باد رو هم واقعا محشر کار کردین ولی اسمش برام نا مانوس بود،یکم.
ولی این انتخاب خودتونه ومن هم به عنوان یه بیننده کاملا قبولش دارم.
موفق و پیروز باشید
به ما هم سر بزنید،خوشحال میشیم.
لینک شدید

بهروز رها said...

زیبا بود

حبیب محمدزاده said...

سلام
------------------------------------------------------------
آهای شبی که روز را داری تا با آن ازدواج کنی
آیا تو هم غمگینی؟
عکسِ غمگینی است
------------------------------------------------------------
به روزم و منتظر نقد و نظر ارزشمندتان